60%

3 z 5 egzaminów już za mna – 2 ustne i pisemny z polskiego. Z polskiego jestem raczej dobrej myśli – pisałem na I temat – Kochanowski i Osiecka. Choć i tak trzeba poczekać, aż OKE opublikuje oficjalny klucz – przykładowy może się różnić od niego 😛

Ustny z angielskiego – zdziwiła mnie dezorganizacja – miałem zdawać o 15:45, a wszedłem dopiero o 16:30. Przy niemieckim było wszystko załatwione błyskawicznie 😛

Szkoda tylko, że nie udało mi się poprawić wyniku z angielskiego. Mam nadzieję, że na pisemnym, jutro, będzie lepiej 🙂

 

Nadal zadziwia mnie jak wolno sa sprawdzane te matury – ~1.5 miesiaca czekać na wyniki…

18 komentarzy on “60%”

  1. Emilia pisze:

    Jutro angielski xd

  2. Paulaaaa pisze:

    Damy jutro radę! Będę trzymać kciuki za poprawienie wyniku. Rozszerzenie zdajesz? Jaki miałeś w zeszłym roku wynik? 😉

    I tak, to oczekiwanie jest najgorsze :/

    • Adam pisze:

      Rozszerzenie, a jak ! 😀
      W zeszlym roku, z angielskiego (bo o to pytasz? ;)), 87%

      • Paulaaaa pisze:

        I jeszcze poprawiasz? Wow! Ja bym była zadowolona 😉
        I jak Ci poszło dzisiaj? 😛

      • Adam pisze:

        A ja czuje niedosyt 😉
        W I czesci, o ile rozprawka bedzie dobrze, to mam 0.5 punkta mniej. W II czesci, ciezko powiedziec, dla mnie niektore pytania byly zbyt podchwytliwe – zobacze, jaki przykladowy klucz bedzie 😛

        A jak tam u Ciebie?

      • Paulaaaa pisze:

        Tylko 0,5 pkt.? o.O
        Mi te transformacje do bani poszły :/ Byłam strasznie zmęczona po podstawie i kompletnie się skupić nie mogłam – nie żebym się tłumaczyła. Większość niestety spieprzyłam :/ Rozprawka całkiem całkiem. Drugą część ciężko mi ocenić, bo praktycznie zasypiałam i nie pamiętam co zaznaczałam. To co kojarzę, to prawie wszystko mam dobrze, ale nie wiem jak mi poszło z tym dopasowaniem o czym mówili 😉 Ogólnie oceniam swoje wykonanie rozszerzenia: „Mogłaś bardziej się postarać i zdecydowanie to spieprzyłaś!”

    • Adam pisze:

      Wlasnie! I dlatego jestem przeciwny 2 egzaminom w jednym dniu! Szkoda, ze moge sobie ponarzekac tylko 😦
      Jestem pewien, ze bedzie lepiej, niz zakladasz – uszy do gory 🙂

  3. 87% i mówisz że „szkoda”? Daj spokój xD

    Trzymam kciuki!

  4. Piotr pisze:

    Matura z dwóch języków? Dałeś radę? 😉 A od kiedy uczyłeś się angielskiego i niemieckiego, jeśli można wiedzieć? I czy zdajesz obydwa języki na rozszerzeniu?

    • Adam pisze:

      Pisemny niemiecki dopiero 16.05 bedzie 🙂 A czy dalem rade, to sie okaze pod koniec czerwca 😀
      Oba na rozszerzeniu. Angielski – ~10 lat juz bedzie. Niemiecki – na powaznie, od ~2 lat 😛


Skomentuj

