Hello world!

Witam!

Dość długo zastanawiałem się, czy warto założyć bloga. Przecież, blogosfera ugina się już od ciężaru przelanych w nia zdan i cyfr. Doszedłem jednak do wniosku, że może mi ten twór pomóc w śledzeniu swoich postępów językowych. A taka, elektroniczna, forma jest chyba wygodniejsza od bawienia się w pisanie na kartkach, które zawsze – dziwnym trafem – potrafia się zgubić i odnaleźć wtedy, gdy nie sa już potrzebne.

Na razie, moje zdolności nie sa tak bogate jak np. Karola (http://swiatjezykow.blogspot.com/) czy Aithne (http://japonskiispolka.blogspot.com/), w koncu, czym jest niemiecki i angielski przy japonskim, czy planach Karola na przyszłość 😉

Ale staram sie jak moge, uczac się tych dwóch języków 😉

Jeszcze do konca nie ogarniam WordPressa, więc proszę o cierpliwość 😉

Zdravim!

2 komentarze on “Hello world!”

  1. Emilia pisze:

    Witam Ciebie jako bloggera! :p

  2. Aithne pisze:

    Poczułam się zaszczycona :). Serio. Nigdy nie sądziłam, że ktoś postawi mnie w jednym rzędzie z Karolem… 🙂
    Moje zdolności też nie są szczególnie bogate – ot, studiuję japonistykę, to jakoś sobie z tym japońskim radzę. Jak wszyscy u mnie na roku. Poza nim, że tak powiem, bida z nędzą jeśli chodzi o moje języki :P.
    Dopiero teraz odkryłam Twojego bloga. Jak ja się uchowałam? Po ponad pół roku! Zaraz zasubskrybuję i będę Cię od tej pory czytała na bieżąco.
    Pozdrowienia z Kioto! 🙂


Skomentuj

